Hulp bij content writing
My life is my message.
Ghandi
Welke HART-ige boodschap en sappig verhaal heb je in je?
In elk van ons schuilt een origineel verhaal. Ieder van ons heeft een eigen(zinnige) blik op de wereld en een unieke rugzak vol ervaringen en kennis.
Het is niet altijd eenvoudig om dit met de juiste woorden te omschrijven. Woorden die dan ook nog eens moeten verkopen en anderen overtuigen om voor ons te kiezen. Bij vele van mijn klanten gaat het schoentje daar knellen. Ze benaderen hun online content heel ‘verkoperig’. Ze willen nu eenmaal inkomsten, heel normaal. En toch voelt het niet goed.
Ik wil de sfeer niet bederven, maar… hoe vaak je ook ‘koop bij mij’ of ‘huur mij in’ roept, de klanten zullen niet per se in rijen aan je deur staan.
Het tegendeel is waar. Althans, zo heb ik het ervaren.
Met een inspirerende boodschap, vanuit je hart, je essentie en je eigenheid, kun je de juiste mensen raken. En hoef je helemaal niet te verkopen. *zucht van opluchting 😉 *
Contentmarketing die wel goed voelt...
zo pakken we het aan
1
Jouw boodschap glashelder
Volgens mijn slowful principes werken we in een Strategische Contentsessie samen aan één van de fundamenten van je business: jouw boodschap. We stellen je missie, visie, waarden, ideale klant en tone of voice scherp.
2
Een behapbaar contentplan
Na de strategische contentsessie wordt duidelijk op welke kanalen je kunt inzetten en is het tijd om je contentplan uit te stippelen. Mijn stokpaardje: maak het simpel en behapbaar. Zo hou je overzicht en helderheid.
Samen een ‘3-maandenplan’ opstellen voor minder contentdruk en meer rust in je hoofd? Dat kan.
3
Ik schrijf je teksten
Na het denkwerk en ‘gebrainstorm’ volgt de actie. Althans voor mij. Ik kruip voor jou in mijn pen. Verwacht je aan teksten die perfect je essentie vatten en hiermee je doelgroep raken. Je krijgt uiteraard steeds inspraak.
Slowful samenwerken iets voor jou?
Ik neem bewust tijd voor je. Tijdens een samenwerking zijn we met onze volle aandacht bij elkaar. Jij krijgt de ruimte om je verhaal te vertellen. En ik krijg de ruimte om belangrijke nuances op te merken en de diepte in te duiken.
Kwaliteit is belangrijk. Daarom lever ik nooit de dag nadien. Soms moeten teksten of ideeën nu eenmaal rijpen.
Ik hecht belang aan het ethische aspect. Ik pas geen FOMO-technieken toe in teksten en geloof niet in schaarste of opschepperij. Eerlijkheid en transparantie brengen ons als mensen zoveel verder.
You don't love someone for their looks to their clothes, or their fancy car, but because they sing a song only you can hear.
Oscar Wilde