Worden we contentbuddy's?

"If we’re in each other’s dreams, we can be together all the time."

A.A. Milne, Winnie the pooh

Schrijf je graag zelf je teksten, maar wil je het niet helemaal alleen doen?

“Content schrijven is toch echt een ambacht, he”, zei juweelontwerpster Daisy, één van mijn creatieve klanten, tijdens onze allereerste koffiedate. Ik kan dat bevestigen. Content schrijven vraagt heel wat: tijd, energie, kennis, fingerspitzengefühl, strategie, emotie. Als content writer creëer ik hier bewust ruimte voor. Het is immers mijn job. 

Misschien schrijf je graag en vind je content marketing belangrijk, maar merk je dat je er zelf te weinig tijd, ruimte of creatieve energie voor kan maken? In dat geval kunnen we contentbuddy’s worden. Dit kan op verschillende manieren:

De mogelijkheden zijn eindeloos. Het voornaamste? Dat je iemand naast je hebt die er voor je is. Iemand empathisch, creatief en motiverend. 

Sofie heeft de ideale combinatie van creativiteit en structuur. Ze barst van de goeie ideeën, en kan die vervolgens ook nog eens met kennis en kunde vormgeven. Ze voelt goed aan welk verhaal er verteld moet worden, op welke vlakken er actie gevraagd wordt, en hoe iedereen in dit proces het beste tot zijn recht komt. Behalve talig is Sofie ook heel vaardig en creatief met beeld en vormgeving. Kortom: een echte meerwaarde voor zelfstandigen en organisaties uit de culturele sector, zoals Vocal Vibes.
logo vocal vibes
Elke
Vocal Vibes
Social media is bij mij een enorme energievreter en besteedde ik het dus maar al te graag uit aan Sofie. Sofie is creatief, komt met eigen ideeën, gaat grondig te werk én bewaart jouw authenticiteit. Ze weet perfect waar je naartoe wil en wat voor jou als ondernemer maar ook als persoon belangrijk is. Ik raad Sofie aan voor alles wat te maken heeft met content. Dank je wel topper!
logo virtuallis
Lisa
Virtuallis

Slowful samenwerken iets voor jou?

Ik neem bewust tijd voor je. Tijdens een samenwerking zijn we met onze volle aandacht bij elkaar. Jij krijgt de ruimte om je verhaal te vertellen. En ik krijg de ruimte om belangrijke nuances op te merken en de diepte in te duiken. 

Kwaliteit is belangrijk. Daarom lever ik nooit de dag nadien, maar uiteraard wel binnen een redelijke tijdspanne ;). Soms moeten teksten of ideeën nu eenmaal rijpen. 

Ik hecht belang aan het ethische aspect. Ik pas geen FOMO-technieken toe in teksten en geloof niet in schaarste of opschepperij. Eerlijkheid en transparantie brengen ons als mensen zoveel verder. 

“But we are strong, each in our purpose, and we are all more strong together.”

Bram Stoker

Ik kan je helpen met...

Webteksten

Nieuwsbrief

Blogbericht

Social bericht

E-book, en meer...

Zet de eerste stap naar meer slowfulness in je content marketing